LPG-GAS

Вплив неякісного газу на витрату і роботу всієї системи ГБО

Останнім часом в наш інтернет-магазин LPGGAS стали надходити дзвінки від наших клієнтів з різними проблемами в роботі газобалонного обладнання. В ході телефонних опитувань і перевірок деталей в нашому сервісному центрі ми виявили ряд несправностей які привели до відмови роботи ГБО на автомобілях наших клієнтів. В першу чергу наймасштабніша проблема це неякісне паливо на наших АЗС, але існує ще кілька чинників виходу з ладу ГБО. Давайте розберемо кілька найчастіших проблем і постараємося зрозуміти як уникнути їх поява щоб зменшити витрату на обслуговування ГБО.

Установка балона без перевірки перед монтажем

Більшість фахівців не оглядає балон на наявність корозії на стінках балона, яка може утворитися при неправильному зберіганні газових балонів, або ж сторонніх речовин в балоні перед установкою. При установці б.у. балонів дані процедури повинні бути зроблені в обов'язковому порядку і потрібно перевірити наявність сітчастого фільтра на забірної трубці мультиклапана, так як буває що він пошкоджений, внаслідок чого все сміття буде потрапляти прямо до вузлів ГБО через газову магістраль.

Мідна газова магістраль

Про це говорити можна довго і багато, але однозначно при встановленій мідної магістралі ми рекомендуємо найближчим часом замінити на термопластікових магістраль, відразу ж з заміною газових фільтрів.

Більше інформації по цій темі можете прочитати на нашому сайті в розділі Блог.

Неякісні фільтри тонкого і грубого очищення.

Важливу роль в підтримці якісної роботи ГБО є газові фільтра. Перший фільтр який зустрічається в ГБО 4 покоління називається фільтром тонкого очищення, встановлюється фільтр тонкого очищення перед Map sensor і газовими форсунками який і фільтрує від попадання дрібних частинок сміття до газових форсунок, а так же зменшує попадання частинок в датчик тиску і вакууму (Map sensor) , який коштує не мало грошей у всіх системах ГБО 4 покоління. Другий фільтр, який встановлюється в будь-якому поколінні ГБО - фільтр грубого очищення. Даний фільтр встановлюється в виносному газовому клапані або ж в самому газовому редукторі. Фільтр грубої очистки фільтрує важкі частки рідкого газу який надходить в газовий редуктор з газового балона. Рекомендуємо встановлювати фільтр тонкої очитки з відстійником і фільтра грубої очистки оригінального виробництва, так як в наш час на ринку велика кількість підробок оригінальної продукції

І так після розгляду вище зазначених причин виходу з ладу вузлів ГБО можемо винести кілька правил:

  • Своєчасне технічне обслуговування газобалонного обладнання, ми рекомендуємо заміну фільтрів кожні 8-10 тис.км. пробігу на газу
  • Використання якісної і оригінальної продукції, в нашому випадку як мінімум газових фільтрів, так як заміна газових форсунок і датчика тиску газу (Map sensor) коштує в десятки разів дорожче оригінальних фільтрів.

Уникнення установки газових балонів після експлуатації на інших автомобілях, як мінімум це не безпечно і веде до швидкого засмічення газового редуктора або клапана газу.

Для замовлення та отримання додаткової консультації звертайтеся в наш інтернет-магазин LPGGAS. Наші фахівці допоможуть продовжити термін служби Вашого газобалонного обладнання або ж підібрати якісну і оригінальну продукцію в разі необхідної заміни.

Вдалою Вам їзди і економії бюджету з газовим обладнанням!