LPG-GAS
ГБО 2 Tomasetto карбюратор
Повний комплект Stag
Асортимент
Каталог товарів
Встановлюючи ГБО на Ваш автомобіль Ви вносите не малий внесок в нашу екологію, так як вихлоп автомобіля на газу значно менше впливає на навколишнє середовище
Форсунка BRC IN03 MY09 SuperMax (старого зразка)
Форсунка BRC IN03 MY09 SuperMax (нового зразка)
Форсунка BRC IN03 MY09 Max (нового зразка)
Редуктор Tomasetto AT04 Метан 140 к.с.
Редуктор Tomasetto AT12 Метан 170 к.с.
Електроніка Yota Red 6 циліндрів
Форсунки Barracuda в планці 3 цил.
Форсунка Barracuda одиночна 130NL (усилені)
Наші переваги
Безпечна та зруччна онлайн-покупка зі зручини варіантами оплати
Швидка, щоденна відправка доставкою "Нова пошта"
Для постійних клієнтів існує система скидок та подарунків
Безпечна та зручна онлайн-оплата з варіантами
На всю продукції надається гарантія
Ми працюємо з відомими на весь Світ брендами
Часто задавані питання
Надається гаранті на все обладнання 1 рік, з дня Вашого замовлення.

Така думка споживачів вважається не вірною, оскільки газ це високооктанове паливо. При правильному підборі газобалонного устаткування, а так само монтажі і налаштування системи, вірогідність зносу клапанів знижується до мінімуму. Споживачі ГБО повинні знати, що для отримання максимальної користі від ГБО треба строго стежити за станом повітряного фільтру, свічок, запалення і расходниками газобалонного устаткування.

При правильному підборі комплекту ГБО під потужність автомобіля і професійному налаштуванні блоку управління ГБО цей міф розвіюється. До того ж, при роботі двигуна на високих обертах, є можливість підключити довприски бензину або перейти повністю на використання бензинової суміші.

У більшості автолюбителів виникає питання, чому ж я повинен заводити автомобіль на бензині, а як же економія? Для уникнення виходу з ладу окремих комплектуючих ГБО і розтрати на ремонт, двигун повинен починати роботу на бензині до повного прогрівання, особливо в зимовий час. Робиться це для того що б прогріти газовий редуктор для подальшого перетворення газу з рідкої фази в пароподібну. Власникам автомобілів з ГБО 4 покоління щодо цього переживати не варто, блок управління ГБО сам стежить за температурою і переходом на роботу пропан-бутановой суміші.

Технічне обслуговування автомобіля бажано проводити кожні 8-10 тис. км. В стандартне ТО входить заміна фільтрів грубого і тонкого очищення, а так само діагностику системи на витік газу. При підвищенні витрати палива після 50-60 тис. км. використання ГБО рекомендується заміна ремкомплекта газового редуктора і промивання газових форсунок.

Часто автовласники зі встановленим ГБО цікавляться коли варто міняти ремкомплект і чи міняти взагалі? Ремкомплекты варто міняти при збільшенні витрати палива, а так само при не коректної роботи двигуна на газу. При перепаді температур газу в редукторі мембрани втрачають свою еластичність і обростають мікротріщинами через що і підвищується витрата палива, така ж ситуації відбувається і з газовими форсунками. Ефект заміни ремкомплекта найбільше приносить користь при першій заміні, надалі краще всього міняти вже вузол ГБО, що повністю вийшов, з ладу.

Установка ГБО 4 покоління при професійному монтажі і налаштуванні блоку управління видаватиме витрату газу більше на 15-20 % від витрати бензину. При ціні газу майже в два рази дешевше за бензин можна вважати що економія складатиме 40-50 % бюджету на паливо. При пробігах автомобіля 20-30 тыс.км установка ГБО окупається максимум за рік експлуатації.

Газобалонне устаткування так само небезпечне, як і будь-який інший вид палива. При сучасних аварійних і безпечних клапанах переживання зводяться до 0. Балон має товщину в 3-4 мм що в рази більше бензобака автомобіля. Балони ГБО проходять перевірку на тиск в 30 атмосфер, а зрештою містить в собі тиск не більше 10 атмосфер.