LPG-GAS

Часто задавані питання

Надається гаранті на все обладнання 1 рік, з дня Вашого замовлення.

Така думка споживачів вважається не вірною, оскільки газ це високооктанове паливо. При правильному підборі газобалонного устаткування, а так само монтажі і налаштування системи, вірогідність зносу клапанів знижується до мінімуму. Споживачі ГБО повинні знати, що для отримання максимальної користі від ГБО треба строго стежити за станом повітряного фільтру, свічок, запалення і расходниками газобалонного устаткування.

При правильному підборі комплекту ГБО під потужність автомобіля і професійному налаштуванні блоку управління ГБО цей міф розвіюється. До того ж, при роботі двигуна на високих обертах, є можливість підключити довприски бензину або перейти повністю на використання бензинової суміші.

У більшості автолюбителів виникає питання, чому ж я повинен заводити автомобіль на бензині, а як же економія? Для уникнення виходу з ладу окремих комплектуючих ГБО і розтрати на ремонт, двигун повинен починати роботу на бензині до повного прогрівання, особливо в зимовий час. Робиться це для того що б прогріти газовий редуктор для подальшого перетворення газу з рідкої фази в пароподібну. Власникам автомобілів з ГБО 4 покоління щодо цього переживати не варто, блок управління ГБО сам стежить за температурою і переходом на роботу пропан-бутановой суміші.

Технічне обслуговування автомобіля бажано проводити кожні 8-10 тис. км. В стандартне ТО входить заміна фільтрів грубого і тонкого очищення, а так само діагностику системи на витік газу. При підвищенні витрати палива після 50-60 тис. км. використання ГБО рекомендується заміна ремкомплекта газового редуктора і промивання газових форсунок.

Часто автовласники зі встановленим ГБО цікавляться коли варто міняти ремкомплект і чи міняти взагалі? Ремкомплекты варто міняти при збільшенні витрати палива, а так само при не коректної роботи двигуна на газу. При перепаді температур газу в редукторі мембрани втрачають свою еластичність і обростають мікротріщинами через що і підвищується витрата палива, така ж ситуації відбувається і з газовими форсунками. Ефект заміни ремкомплекта найбільше приносить користь при першій заміні, надалі краще всього міняти вже вузол ГБО, що повністю вийшов, з ладу.

Установка ГБО 4 покоління при професійному монтажі і налаштуванні блоку управління видаватиме витрату газу більше на 15-20 % від витрати бензину. При ціні газу майже в два рази дешевше за бензин можна вважати що економія складатиме 40-50 % бюджету на паливо. При пробігах автомобіля 20-30 тыс.км установка ГБО окупається максимум за рік експлуатації.

Газобалонне устаткування так само небезпечне, як і будь-який інший вид палива. При сучасних аварійних і безпечних клапанах переживання зводяться до 0. Балон має товщину в 3-4 мм що в рази більше бензобака автомобіля. Балони ГБО проходять перевірку на тиск в 30 атмосфер, а зрештою містить в собі тиск не більше 10 атмосфер.